حرفهایی حقیقی

خاطراتی متروک از گوشه ذهن برای <<سین>>

حرفهایی حقیقی

خاطراتی متروک از گوشه ذهن برای <<سین>>

آن طیبه سابق

من عاشق و سر مست تو

دست کسی ،در دست تو

بود او تمام هست تو

من عاشق ،اما خسته تو

این بار، سر گردان، منم

دل بسته و حیران، منم

بر بام و بر ایوان، منم

در اسمان ،کیهان، منم

پیدا،تو و،پنهان منم

ادم تویی انسان منم

از حرف تو خندان منم

مشهور، تو

مغرور، تو

از عاشقی مسرور،تو

اری ،شه منصور ،تو

در این جهان ،هم ،حور ،تو

عاشق، منم

صادق، منم

ان طیب سابق، منم

در عشق، نالایق، منم

کشتی، تویی، قایق ،منم

بسیار تو

پرکار تو

این بار، نه ،هر بار، تو

طوطی ،من اما سار، تو

من نقطه و پرگار تو

دلتنگ، من

دلسنگ، تو

صد رنگ، من

یک رنگ، تو



نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 22:45

عالیه

سحر یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 19:59 http://vcp7070.mihanblog.com/

خیلی ممنون واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
65156

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.